5 خوراکی پرطرفدار در خوابگاه دخترانه در تهران

  • نویسنده بشرا یعقوبیان
  • تاریخ انتشار 1402/11/24
5 خوراکی پرطرفدار در خوابگاه دخترانه در تهران

5 خوراکی پرطرفدار در خوابگاه دخترانه در تهران

زندگی در خوابگاه دخترانه در تهران و سایر خوابگاه دانشجویی و کارمندی با زندگی در هر مکان دیگری متفاوت است. افراد در خوابگاه دخترانه و انواع خوابگاه دیگر به صورت گروهی و دسته جمعی زندگی کرده و علاوه بر آن با تمامی افرادی که با آنها زندگی می کنند معمولا  غریبه هستند. این مساله به خودی خود مشکل خاصی ندارد اما گاهی می تواند موجب شکل گیری برخی عادت ها و رفتارها گردد. یکی از عادت هایی که در خوابگاه دخترانه دیده می شود، تمایل به مصرف برخی خوراکی ها می باشد. البته تمایل به مصرف خوراکی های خاص در خوابگاه دخترانه در تهران ممکن است به دلایل مختلفی باشد. یکی از دلایل اصلی مصرف برخی خوراکی های خاص در خوابگاه، قیمت مناسب آن خوراکی هاست. یکی دیگر از دلایل محبوبیت برخی از خوراکی ها در خوابگاه دخترانه این است که بیشتر افراد با این خوراکی ها مشکلی ندارند و آنها را دوست دارند. در حقیقت به دلیل مشکلاتی مالی که بیشتر ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران و سایر خوابگاه دانشجویی با آن سروکار دارند، افراد حق انتخاب چندانی برای انتخاب خوراکی های پر مصرف خود ندارند. مثلا شاید ساکنین خوابگاه دخترانه تهران بتوانند چند بار محدود در ماه آجیل مصرف کنند اما آجیل را نمی توان در دسته خوراکی های پر مصرف در خوابگاه دخترانه در تهران قرار داد چرا که قیمت بالای این خوراکی مانع از این کار می شود. اما دسته ای از خوراکی ها وجود دارند که در عین قیمت مناسبی که دارند در میان ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران محبوب هستند. در ادامه به این مطلب می پردازیم.

خوابگاه دخترانه در تهران

خوراکی های پرطرفدار در خوابگاه دخترانه و نحوه مصرف آنها

همانگونه که گفته شد در خوابگاه دخترانه در تهران و هر خوابگاه دانشجویی دیگری یکسری خوراکی های پرطرفدار وجود دارند که بیش از سایر خوراکی ها مصرف می شوند. تعدادی از این خوراکی ها عبارتند از:

می توان به جرات گفت که پر مصرف ترین خوراکی در انواع خوابگاه ها، پای سیاه می باشد. به طور کلی چای یک نوشیدنی پر طرفدار در بین تمامی مردم می باشد اما به دلیل قیمت مناسبی که دارد در بین ساکنین خوابگاه دانشجویی از محبوبیتی دوچندان برخوردار است. در موقعیت های مختلف ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران چای دم می کنند. اغلب شب نشینی های ساکنین خوابگاه دخترانه با چندین بار دم کردن چای همراه است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بالای چای سیاه در خوابگاه دخترانه و دیگر خوابگاه ها این است که باعث می شود ساکنین خوابگاه دور هم جمع شده و به صحبت و معاشرت بپردازند.

یکی دیگر از خوراکی هایی که در خوابگاه دخترانه در تهران به وفور مصرف می شود، تخمه است. تخمه همان یار قدیمی چای سیاه بوده و می تواند در محبوبیت با چای رقابت کرده ولی هرگز از آن جلو نمی افتد. با این حال تخمه نیز در بین ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران و سایر خوابگاه ها بسیار محبوب بوده و اغلب پای ثابت شب نشینی ها، فیلم دیدن ها و به طور کلی جمع های دوستانه در خوابگاه می باشد.

مهم نیست که تابستان است یا زمستان، در هر صورت بستی طرفداران پر و پا قرص خود را در بین افراد مختلف دارد. در بین ساکنین خوابگاه دخترانه تهران نیز بستی خورهای دو آتیشی هستند که در هر فصل از سال نمی توانند از خوردن بستنی دست بکشند. بنابراین در بین ساکنین خوابگاه دخترانه تهران بستنی نیز از محدودیت بالایی برخوردار است.

مگر می شود کسی را پیدا کرد که سیب زمینی سرخ کرده دوست نداشته باشد. بدون شک پیدا کردن چنین کسی مخصوصا در بین ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران کار آسانی نیست. سیب زمینی سرخ کرده یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین خوراکی ها در بین ساکنین خوابگاه می باشد. بسیاری از مواقع دیده می شود که ساکنین خوابگاه آخر شب ها احساس گرسنگی کرده و در غالب اوقات برای خود سیب زمینی سرخکرده درست می کنند.

کیکی دیگر از خوراکی های محبوب مخصوصا برای جمع های دوستانه شبانه در خوابگاه دخترانه تهران، ذرت بو داده می باشد. این خوراکی محبوب را می توان به راحتی در خوابگاه تهیه کرد و مصرف نمود. بسیاری از ساکنین خوابگاه دخترانه ترجیح می دهند در زمان دیدن فیلم یا شرکت در دورهمی های شبانه در خوابگاه یک کاسه ذرت بو داده هم داشته باشند.

 

 

اشتراک‌گذاری:

مقالات مشابه

امتیاز و نظرات