حس و حال روزهای پایانی سال در خوابگاه دخترانه تهران

  • نویسنده بشرا یعقوبیان
  • تاریخ انتشار 1402/12/20
حس و حال روزهای پایانی سال در خوابگاه دخترانه تهران

حس و حال روزهای پایانی سال در خوابگاه دخترانه تهران

وقتی به روزهای پایانی سال و آخرین روزهای ماه اسفند نزدیک می شویم، حس و حال تمامی مکان ها از جمله خوابگاه دخترانه تهران تغییر می کند. خیلی عجیب است اما با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به فصل بهار انگار که انسان ها نیز از خوابی طولانی بیدار می شوند و حس و حالی جدید را تجربه می کنند. این تغییر را می توان در تمامی رفتارها و حرکات افراد مختلف در مکان های متفاوت مشاهده کرد. با نزدیک شدن به سال نو بیشتر افراد دوست دارند که حال خود را نیز نو کرده و حس و حالی جدید را تجربه کنند. در خوابگاه دخترانه تهران و سایر خوابگاه دانشجویی و کارمندی نیز چنین مساله ای صدق می کند. اگرچه در مکان هایی نظیر خوابگاه دخترانه در تهران برخی رسم و رسوم رایج نزدیک شدن به سال نو نظیر خانه تکانی و تغییر دکوراسیون معمولا دیده نمی شود، اما بسیاری از ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران دوست دارند که این شرایط عقب نمانده و آنها هم با تغییراتی که در بطن جامعه دیده می شود همراه شوند. در این میان ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران بیش از هر زمان دیگری احساس سرزندگی کرده و به همین دلیل به راحتی می توانند حس و حال کل خوابگاه را نیز تغییر دهند. در روزهای پایانی سال اگر به خیابان ها و مکان های مختلف قدم بگذارید شاهد حسی جادویی که در هوا جریان دارد می شوید. در گوشه و کنار خیابان ها و مکان های مختلف به شکلی نشانه ای از تغییر فصل و از آن مهم تر تغییر سال دیده می شود. یا شاهد المان های مختلف سفره هفت سین هستید و یا به شکلی می توانید ببینید که افراد مختلف خود را برای فرا رسیدن سال نو آماده می کنند.

خوابگاه دخترانه تهران

حس و حال روزهای پایانی سال در خوابگاه دخترانه در تهران دست کمی از مکان های دیگر ندارد. کسانی که تجربه زندگی در خوابگاه دخترانه در تهران را دارند به خوبی به این امر واقف هستند که افراد پس از مدتی خوابگاه را مانند خانه دوم خود دیده و ترجیح می دهند آن را به مکان بهتری برای زندگی تبدیل کنند. با داشتن چنین حسی می توان گفت که چه زمانی بهتر از روزهای پایان سال را می توان پیدا کرد تا حس و حال خوابگاه دخترانه را تغییر داد. یکی از بهترین کارهایی که در روزهای پایانی سال در خوابگاه دخترانه در تهران می توان انجام داد، نظافت دسته جمعی خوابگاه است. معمولا افراد خدماتی به صورت هفتگی و یا چند بار در هفته برای نظافت خوابگاه مراجعه می کنند. اما این افراد معمولا فضاهای عمومی خوابگاه را نظافت کرده و مسئولیتی در قبال نظافت داخل اتاق ها ندارند. برای نظافت داخل اتاق ها در خوابگاه دخترانه تهران معمولا خود ساکنین برنامه ریزی و تقسیم کار کرده و به نظافت اتاق ها می پردازند. اگرچه این نظافت می تواند پاکیزگی اتاق ها را تامین کند اما یک نظافت کلی و اساسی در روزهای پایانی سال می تواند به خوبی حس و حال فرا رسیدن سال نو را وارد خوابگاه کند. بنابراین ساکنین خوابگاه دخترانه تهران می توانند دست در دست هم داده و به صورت دسته جمعی به نظافت کل اتاق خود و حتی فضاهای عمومی خوابگاه بپردازند.

خوابگاه دخترانه تهران

روزهای خوش پایان سال در خوابگاه دخترانه تهران

همانگونه که گفته شد با نزدیک شدن به سال نو و در روزهای پایانی سال بیشتر افراد حس و حال خوبی را تجربه می کنند. در این ایام در خوابگاه دخترانه تهران نیز ساکنین شاهد شور و شوقی بی سابقه هستند. آنها همراه با دوستان خود به خرید می روند و پس از برگشتن به خوابگاه دخترانه با شور و شوقی وصف نشدنی خرید های خود را به دوستان خود نشان می دهند. بسیاری از ساکنین خوابگاه دخترانه در این روزها به فکر عیدی خریدن برای اعضای خانواده و دوستان خود می افتند. از دوستانشان برای خرید عیدی همفکری می گیرند و حتی ممکن است کل روز خود را در بازار و به خریدن عیدی اختصاص دهند. لباس های نو خود را با شور و شوقی فراوان پرو می کنند و برای فرا رسیدن تعطیلات عید و برگشتن کنار خانواده های خود لحظه شماری می کنند. تمامی این اتفاقات به خاطراتی شیرین در ذهن آنها تبدیل شده و چه بسا تا سال های سال پس از ترک کردن خوابگاه نیز با خوشی از آنها یاد می کنند.

 

 

اشتراک‌گذاری:

مقالات مشابه

امتیاز و نظرات